Obchodní podmínky

Audio, video, TV Dům a zahrada Foto Hodinky Hračky Káva, kávovary, příprava kávy Klimatizace a vytápění Malé domácí spotřebiče Počítače, notebooky Sport, krása, zdraví, zábava Velké spotřebiče Výprodej ULTRA nízké ceny

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky
Reklamační řád
Ochrana osobních údajů
Možnosti platby
Doprava zboží

 

Obchodní podmínky

Jednotlivé přepravní podmínky, platby za přepravu, jako i doby doručení se mohou lišit dle omezení způsobených nouzovým stavem vyhlášeným vládou ČR. Nyní se omezují platby na hotové a na dobírky(zatím stále fungují). Volte přednostně platbu převodem. Děkujeme a děláme maximum pro vyřízení Vašich objednávek.

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě ElosLiberec.CZ (prodávající), jehož  provozovatelem je společnost ElosLiberec, s. r. o.. Podmínky blíže vymezují  a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků  (kupujících). Veškeré obchodní vzatahy jsou upraveny příslušnými zákony platnými v ČR. Obchodní vztaky mezi firmou a zákaznákem upravuje občanský zákoník a obchodní vzathy mezi firmami upravuje obchodní zákoník. Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Tato osoba je identifikována názvem společnosti nebo uvedením IČO v objednávce.

II. Objednávka a uzavření  kupní smlouvy

1. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.

3. Místem doručení zboží je adresa doručení  uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

4. Vlastnické právo ke zboží přechází  na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.

5. Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci internetového obchodu ElosLiberec.cz kupující dává  prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování  osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Kupující  není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

6. Informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Zůstávají v platnosti po dobu jež jsou zobrazeny na webovém rozhraní. Na webu jsou též zobrazeny ceny za přepravu a náklady na balení.

7.  Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce.

8. Jazyk objednávky, kupní smlouvy a ostatních dokumentů je český. Kupní smlouva je archivována v DB dodavatele po dobu nezbytně nutnou.  Její dohledání je účtováno dle servisních a administrativních sazeb dodavatele.

9. Veškerá komunikace a dokumentace je v českém jazyce.

 

III. Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné

1. Veškeré zboží bude expedováno v souladu s expediční lhůtou uvedenou v popisu objednaného zboží, v případě doručení Českou poštou se expediční  lhůta prodlužuje o 2 pracovní dny. V případě, že z provozních důvodů nebude možné expediční lhůtu dodržet, bude zákazník o této skutečnosti okamžitě informován telefonicky nebo e-mailem. U platby dobírkou začíná expediční  doba běžet v okamžiku objednání, u ostatních plateb je za začátek expediční lhůty považován okamžik připsání platby na účet prodávajícího.

2. Přepravné se mění v závislosti na povaze zboží a na zákazníkem vybraném druhu dopravce

3. Ceny uvedené na internetovém obchodu nemusí  souhlasit s cenami na kamenných obchodech společnosti ElosLiberec, s. r. o.. Toto je dáno rozdílnými cenami dodavatelů pro jednotlivé  pobočky a kurzovými rozdíly. Pokud chcete dodržet cenu internetového obchodu vytvořte objednávku přes internet a e-shop www.ElosLiberec.cz.

IV. Reklamace

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s "Reklamačním řádem" internetového obchodu ElosLiberec.cz a právním řádem platným v ČR.

2. "Reklamační řád" internetového obchodu ElosLiberec.cz je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Pro příjem reklamací a odstoupení neslouží výdejny. Jsou to pouze nasmlouvané provozovny jiných podnikatelských subjektů a slouží pouze pro převzetí objednaného zboží.

POZOR, ZÁSILKY ZASLANÉ NA DOBÍRKU NEPŘEBÍRÁME!

V. Odstoupení od kupní  smlouvy ze strany zákazníka

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Hradí-li se cena nebo její část pomocí úvěru nebo půjčky vztahují se práva na odstoupení i na smlouvu o úvěru či půjčce (platí i v přípradě poskytnutí úvěru 3. stranou). V takovém případě se poskytovateli úvěru nebo zápůjčky zapovídají uplatnit vůči spotřebiteli sankce

Zboží zašlete na adresu:

ElosLiberec, s. r. o.

Na Humnech 159, Liberec, 46002

POZOR, ZÁSILKY ZASLANÉ NA DOBÍRKU NEPŘEBÍRÁME!

Co k vracenému zboží přiložit?

Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás.

1. Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

 

 

2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. V 5.1. či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář (ke stažení zde) poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.

3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

4. V případě odstoupení od smlouvy dle dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

8. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu.

9. Uveďte, pokud možno, zboží do původního stavu, nebo do stavu jemu se blížícímu (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.), snížíte tím případné ponížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Toto snížení je účtováno a na požádání jsme schopni poslat dodatečně jeho kalkulaci. Vše je posuzováno individuálně.

9.1. Právo prodávajícího na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
Kupující spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od kupní smlouvy podle čl. V. odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, zejména pokud bylo vrácené zboží kupujícím spotřebitelem poškozeno, nadměrně opotřebeno, částečně spotřebováno anebo pokud kupující spotřebitel užíval zboží zjevně výrazně nad míru, která postačuje ke zjištění, zda mu zboží vyhovuje (náklady spojené s vrácením zboží). Prodávající upozorňuje kupujícího, že náklady spojené s vrácením zboží vyplývají z nákladů požadovaných třetími osobami (tj. subjekty poskytujícími odborný servis, opravu a údržbu) po prodávajícím, přičemž tyto náklady mohou být následující (uvedené částky jsou pouze orientační, může dojít k jejich navýšení a mohou tak přesáhnout kupní cenu zboží):

a)    odborné posouzení stavu zboží: 00,- Kč až 5 000,- Kč,
b)    odborné umytí, vyčištění a uvedení zboží do původního stavu: 300,- Kč až 2 000,- Kč,
c)    odborná výměna poškozených či nadměrně opotřebených částí zboží: 100,- Kč až 5 000,- Kč,
d)    odborné nové zabalení zboží: 500,- Kč až 2 000,- Kč,
e)    přeprava zboží k odborným třetím osobám a zpět k prodávajícímu: 300,- Kč až 2 000,- Kč.

9.2. Právo prodávajícího na náhradu škody.
Kupující bere na vědomí, že při jakémkoliv odstoupení od smlouvy má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu vzniklé škody a to zejména pokud se snížila hodnota vráceného zboží anebo je zboží poškozeno, nadměrně opotřebeno nebo částečně spotřebováno.

9.3. Možnost zápočtu prodávajícím.
Prodávající je oprávněn proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny jednostranně započíst svůj nárok na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží, nárok na náhradu vzniklé škody, nárok na úroky z prodlení a nároky na smluvní pokuty vyplývající z obchodních podmínek.

S ohledem na různorodost zboží je každý  případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně a náklady jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Nároky budou jednostranně započteny pří vracení částky na účet kupujícího. 

VII. Práva z vadného plnění  (rozpor s kupní smlouvou)

1.Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až2117 a§ 2161 až 2174 občanského zákoníku).

2.Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

2.1.má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

2.2.se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

2.3.zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

3.Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

4.Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Reklamace je jednostranný právní úkon adresovaný prodávajícímu a uplatněna v momentě, kdy projev vůle prodávajícímu dojde.

6. Další práva a povinnosti stran související  s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Zboží si můžete vyzkoušet, ale nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít ElosLiberec.cz s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.

§ 2161

Jakost při převzetí

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

§ 2169

(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

(2) Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

(3) Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Práva z vadného plnění

§ 2165

(1) Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

(2) Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.

§ 2171

Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

§ 1923

Je-li vada odstranitelná, může se nabyvatel domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni předmět řádně užívat, může nabyvatel buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny.

§ 1924

Kdo má právo podle § 1923, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud zcizitel namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

Spotřebiteli je na webu předem připraven formulář pro odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 1820 odst. 1 písm. f) nového občanského zákoníku.

Náklady na přepravu zboží nese prodávající, není-li dohodnuto jinak. Tyto náklady jsou nejnižší možné, proto se prosím informujte, zda není možné svézt zboží naší pravidelnou přepravou. Vždy jej pečlivě zabalte. 

 VI. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

Dle § 1732 odst. 2  dodání zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží se považuje za veřejný návrh na uzavření smlouvy, a to s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit tj např.: ztrátou dostupnosti u dodavatele produktu.

VII.Svépomocný prodej § 2609

(1) Je-li předmětem díla věc, může ji zhotovitel na účet objednatele vhodným způsobem prodat, nepřevezme-li objednatel věc bez zbytečného odkladu poté, co dílo mělo být dokončeno; bylo-li dokončeno později, pak bez zbytečného odkladu po vyrozumění o dokončení díla. Nebrání-li tomu povaha věci, zhotovitel vyrozumí objednatele o zamýšleném prodeji a stanoví mu náhradní lhůtu k převzetí věci, avšak ne kratší než jeden měsíc.

(2) Nehlásí-li se neznámý nebo nesnadno dosažitelný objednatel o dílo po dobu delší než šest měsíců, popřípadě, brání-li tomu povaha věci, nehlásí-li se objednatel o věc po dobu přiměřenou její povaze, může zhotovitel věc na jeho účet prodat i bez vyrozumění. 

 

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění  uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání  elektronické objednávky kupujícím.

2. Odesláním elektronické objednávky kupující  bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož  i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu internetové  prodejny ElosLiberec.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně  dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.

3. V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí  platnými právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem.

4. Délka záruky na zboží je 24 měsíců není-li uvedeno jinak. Doby životnosti spotřebního materiálu, baterií,atd. je 6 měsíců.

5. Zboží jež je v kategorii „Pro firmy“ je prodáváno dle obchodního zákoníku, jelikož většinou vyžaduje odbornou instalaci, která je naší firmou i nabízena, jejíž volba je však na zákazníkovi. Pro objednání stačí vepsat tento požadavek do poznámky v objednávce. Cena odborné instalace je 2000Kč + doprava.

6. Zboží prodávané pro podnikatelskou činnost má vždy záruku 12 měsíců. Záruka uvedená na dokladu a u zboží se týká prodeje dle občanského zákoníku. Pokud je na zboží uvedena rozšířená záruka(více nežli 24 měsíců), tak se týká zákazníků, jež jsou spotřebiteli a platí pouze za dodržení specifických podmínek, daných výrobcem. Na toto znění se informujte: info@ElosLiberec.cz.

7. Po výměně reklamovaného zboží za nové, bezvadné, nepoběží nová dvouletá záruka Totéž platí při opravě některého dílu výměnou. Záruční lhůta se tedy počítá od data prvního nákupu zboží, a i když spotřebitel během tohoto období využije práva na výměnu zboží za nové. Při výměně věci nová záruka není.

8. Projeví-li se vada v prvním půl roce po zakoupení zboží, má se za to, že zboží bylo vadné od počátku a zákazník může požadovat výměnu věci za novou a bezvadnou. Výměnu věci však nelze požadovat, pokud by taková výměna byla z povahy věci neúměrná – například v situaci, kdy lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit třeba dotažením šroubku nebo výměnou baterie, či jednoduchým servisním zásahem technika. 

9. Pokud se reklamace podá na výdejně, nebo na obchodě, bude tam opět připravena k vyzvednutí. 

10. Je vhodné si naprodejně nebo výdejně zboží pečlivě překontrolovat.

11. Na dokladech je uvedena záruka pro spotřebitele. Záruka pro zákazníka, který není spotřebitel je 12 měsíců.
12. Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi ElosLiberec a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující - spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce (www.coi.cz)či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak ElosLiberec doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na ElosLiberec reklamace@ElosLiberec.cz pro vyřešení nastalé situace.
13.Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
14. V případě uzavření kupní smlouvy s přepravou elektrospotřebiče přepravcem je svoz ekvivalentního použitého elektrozařízení a to i ve stejném počtu (daný výrobek nesmí být těžší, ani rozměrnější nežli kupovaný výrobek) dle §37 odst. 4, p.a z.185/2001sb. je zajišťován zdarma prodejcem v případě, že o něj projeví zákazník zájem. Tento zájem projeví zákazník při uzavírání kupní smlouvy, aby mohl býti prodávajícím zajištěn a řádně zprocesován. Tento požadavek musí být součástí kupní smlouvy, aby mohla býti v potřebném rozsahu zajištěna přeprava. Totéž platí pro odběr na výdejních místech, kde jsou na danou situaci vybaveni. Pokud tak zákazník neučiní při uzavírání kupní smlouvy má možnost využít sběrných dvorů, nebo placeného svozu. Z důvodu zajištění přepravy a manipulace musí být výrobek zbaven tekutin, zajištěn pro manipulaci, dle předpisů přepravce (viz PPL, CP, DPD) přiměřeně zabalen a odpovídat hygienickým předpisům, z výrobku nesmí samovolně odpadat věci a být uvolněny kabely či hadice. 

15. Legenda dostupností:

skladem – zboží je skladem a  následující pracovní den bude zasláno vybraným přepravcem

skladem v eshopu – produkt je na některém z našich skladů a jeho stažení na distribuční sklad si vyžádá 1-4 dny. Nejdéle pátý pracovní den Vám bude doručeno zvoleným přepravcem.

do druhého dne – zboží je na prodejním skladě a je nutné jeho jeho stažení na distribuční sklad. Nejdéle pátý pracovní den bychom měli výrobek expedovat vybraným přepravcem.

do 3 dnů – zboží je na externím skladě a jeho dostupnost je tři dny. Následně je produkt předán vybranému přepravci  a ten jej během 2 dní doručí.

2-4 dny – zboží je skladem u dodavatele, od kterého jsou zajištěny pravidelné svozy jednou za týden. Druhý až pátý pracovní den probíhá pak expedice.

dodání 3-5 dní – zboží je na skladě u našeho dodavatele, kde probíhá zaslání 1-2 za týden na náš distribuční sklad. K expedici tak dochází nejdéle 5-tý pracovní den. Produkt předán vybranému přepravci  a ten jej během 2 dní doručí.

dodání 5-9 dní – zboží je skladem u výrobce a po objednání je zasíláno na náš distribuční hlavní sklad jednou týdně. O expedici jste informováni pomocí emailu. Produkt předán vybranému přepravci  a ten jej během 2 dní doručí.

 

Reklamační řád

Jak postupovat při přebírání zboží od přepravy či na pobočkách?

Je námi dodaná zásilka nekompletní nebo nesouhlasí s objednávkou?

Neprodleně po doručení zásilky nás kontaktujte na některé z uvedených spojení:

 Reklamační oddělení: +420 484 800 852

Informační linka: +420 484 800 850

Email: reklamace@ElosLiberec.cz

Uveďte číslo Vaší objednávky (je uvedeno též na faktuře), Vaše jméno a co přesně není se zásilkou v pořádku, nelépe připojte též fotodokumentaci.

Poškození zjištěné při převzetí:

Při přijímání zboží od dopravce jste společně s předávajícím pracovníkem povinni překontrolovat  zásilku, zda nejeví jakékoliv známky poškození a zda páska s logem prodejce není porušená. V případě, že je zásilka poškozená nebo viditelně rozbalená, zásilku odmítněte nebo přijměte s výhradou a s dopravcem sepište zápis o škodě. Udělejte fografii obalu(krabice), foto všech štítků, výplně krabice, pokud je poškozen obal, foto jeho poškození a sepište zápis o škodě s přepravcem. Fotografie a informace o poškození zalete na na adresu reklamace@ElosLiberec.cz.

Dodání Českou poštou

Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, uplatněte reklamaci nejdéle následující pracovní den na nejbližší pobočce České pošty. K podání reklamace budete potřebovat zásilku, včetně obalového materiálu a štítku, fakturu k dodanému zboží a občanský průkaz. Zaměstnanec pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Zároveň se neprodleně spojte s naším reklamačním oddělením (kontakty uvedeny výše) a poškození oznamte i tam.

Dodání DPD
Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, nahlaste reklamaci ihned po doručení, nejdéle však následující pracovní den po převzetí našemu reklamačnímu oddělení (kontakty uvedeny výše). K uplatnění reklamace je potřeba uvést číslo objednávky a způsob poškození. Pracovník našeho reklamačního oddělení Vás požádá o fotografie poškozené zásilky včetně štítku dopravce a možných polepů jako je křehké nebo neklopit. Kompletní reklamaci řeší naše reklamační oddělení a Vy jste o ní průběžně informováni.

Dodání PPL

Jestliže poškození zjistíte až po odjezdu přepravce, neprodleně, nejdéle však následující pracovní den, nás kontaktujte (spojení uvedeno výše). Při podání reklamace je třeba uvést číslo objednávky a poškození zásilky. Zástupce PPL k Vám přijede sepsat škodní zápis a poškozenou zásilku si odveze.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu reklamace@ElosLiberec.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem na společnost ElosLiberec s.r.o.. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však společnosti ElosLiberec možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Zboží, které si vyzvedáváte na některé z našich výdejen, je vhodné překontrolovat ještě na výdejně nebo prodejně. K tomu jsou všechny výdejny vybaveny. Pokud tak neučiníte, vystavujete se možnosti zamítnutí reklamace z důvodu nekompletnosti či poškození výrobku.

Přechod nebezpečí škody

Věc je vadná, nemá-li sjednané vlastnosti. Za vadu se považuje i plnění jiné věci a vady v dokladech nutných pro užívání věci.

Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou ElosLiberec způsobil porušením své povinnosti.

Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím věci. Týž následek má, nepřevezme-li Kupující věc, ač mu s ní ElosLiberec umožnil nakládat.

Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže ANATLON škodu způsobil porušením své povinnosti.

Prodlením strany s převzetím věci vzniká druhé straně právo věc po předchozím upozornění na účet prodlévajícího vhodným způsobem prodat poté, co prodlévajícímu společnost ElosLiberec poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí. To platí i tehdy, prodlévá-li strana s placením, kterým je předání věci podmíněno.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu reklamace@ElosLiberec.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem na společnost ElosLiberec s.r.o.. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však společnosti ElosLiberec možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

U všech zařízení pracujících s vodou jako jsou žehličky, pračky, kávovary atd. používejte přiměřenou dekalcifikaci danou výrobcem (pokud jsou usazeniny viditelné na zásobníku vody nebo v tryskách, či místech, která přichází do styku s vodou, proveďte dekalcifikaci bez prodlení). V kávovarech myjte spařovací jednotku každých 10-14 dní pod teplou vodou. Minimálně jednou za 1/2 roku provádějte profylaxi (čištění) všech zařízení, kde proudí vzduch (notebooky, počítače, vysavače, atd.).  V případě nedodržení výše uvedených podmínek se vystavujete možnosti zamítnutí záručního servisu.

Jak postupovat v případě reklamace výrobku?

1. Zákazník vyplní na stránkách www.ElosLiberec.cz reklamační formulář v záložce reklamace. Vadné zboží k reklamaci spolu s písemným oznámením nebo tímto vytištěným formulářem se zjištěnými závadami vypsanými v popisu závady uplatňuje kupující na adrese:

ElosLiberec, s. r. o.

reklamační oddělení

Na Humnech 159

460 02 Liberec 2

resp. na e-mailové adrese: reklamace@ElosLiberec.cz. Oznámení o závadách má obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail (je-li k dispozici), číslo daňového dokladu, jeli možno podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla. Mnohdy je možné využít svozu firmy dodavatele na reklamaci. Informujte se na tuto možnost, při nahlášení reklamace. Při vyplňování reklamčního formuláře máte jako náš zákazník možnost zvolit "požadovaný způsob řešení reklamace" toto je možné vepsat do pole: Poznámka (Pož.zp. řeš. rek.) . V případě, že požadované pole nebude vyplněno, pak se má za to, že zákazník požaduje opravit jeho produkt. Reklamované zboží není možné předávat na výdejnách. Je třeba jej zaslat na výše uvedenou adresu.

2. Obratem po obdržení oznámení o závadách podle bodu 1 a 2 tohoto reklamačního řádu prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).

3. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující byl schopen předložit daňový doklad - fakturu nebo záruční list, či jinak důvěryhodně doložit nákup, tak aby bylo možno ověřit původ výrobku.

4. V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu, pokud je možno a v případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

5. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná  reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené  kupní ceny. Pro výrobky které tomu svou povahou odpovídají, se vztahuje doba životnosti produktu, která je 6 měsíců. Týká  se např. baterií.

Při objednávce výjezdu servisního technika, popřípadě svozu reklamovaného zboží je možné po dohodě se spotřebitelem dle § 19 ods. 3 prodloužit lhůtu na vyřízení reklamace na 60 dní.

6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností  a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. 

7. V případě nekominukace zakazníka, odmítnutí převzetí zasilky na dobírku či odmítnutí převzetí reklamace či vrácení zboží může firma ElosLiberec, s. r. o. fakturovat naklady na uskladnění výrobku a to ve výši 20Kč/den/ zboží do objemu do 0,2m3 , za zboží větší 50kč/ den. Viz. Též  VII. Svépomocný prodej § 2609 

8. Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data uplatnění reklamace kupujícím. Může ovšem dojít k vyjímečnému případu, kdy je nutné výrobek zaslat do centrálního servisu výrobce a záruční oprava se tímto může prodloužit po dohodě s kupujícím a to až na 60 dní. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

9. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží. Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vadného plnění, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

10. Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady).

11. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). V případě reklamace podané zákazníkem, jež není spotřebitelem, se snažíme reklamace taktéž vyřídit do 30-ti dnů.

12. Po vyřízení reklamace je výrobek pro spotřebitele vždy bezplatně připraven na zvolené pobočce. Pokud si zákazník přeje zaslat zboží na adresu, pak je mu účtováno poštovné a balné dle platného ceníku.

Snažíme se zajistit co nejpřesnější popis a popis technických parametrů produktů. Řada výrobců si vyhrazuje právo změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění. Potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu nebo v případě pochybností, kontaktujte prosím svého obchodníka. Pozdější reklamace vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany. Dle § 2106 z. 89/2012 má zákazník právo uvést požadovaný způsob řešení reklamace a to a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, b) na odstranění vady opravou věci, c) na přiměřenou slevu z kupní ceny d) odstoupit od smlouvy.

13.  Výluky - Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí zboží a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno. Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):

  1. mechanickým poškozením zboží,
  2. elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
  3. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
  4. neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
  5. poškozením zboží či jeho části počítačovým virem apod.,
  6. pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu,
  7. poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
  8. provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
  9. zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
  10. při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware,
  11. poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí,
  12. použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení,
  13. použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití.

Tato omezení neplatí, pokud byly vlastnosti zboží, jež jsou v rozporu s výše uvedenými podmínkami, kupujícím a ElosLiberec výslovně dohodnuty, vymíněny nebo prodávajícím deklarovány, případně je lze očekávat vzhledem k prováděné reklamě nebo obvyklému způsobu užití zboží.

V případě, že zboží je software, vztahuje se záruka výhradně na fyzickou čitelnost médií (média nesmí být poškrábána apod.). Okamžikem odstranění ochranných prostředků (fólie, pečeti, otevření obálky apod.) se kupující stává oprávněným uživatelem softwarového produktu a akceptuje licenční ujednání výrobce software, u digitálního obsahu je to již samotným stažením. To neplatí pro rozpor s kupní smlouvou (viz níže).

14.Testování závady- Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro uvedení závady ElosLiberec doporučuje písemnou formu, čímž se rozumí také elektronická komunikace. Bude-li reklamace zamítnuta a v případě, že kupující souhlasí s placenou opravou, bude oprava účtována dle aktuálního platného ceníku daného autorizovaného servisu. Kupující tímto bere na vědomí, že ElosLiberec neprovádí placené opravy, pouze je zprostředkovává u autorizovaných servisů, případně zajišťuje s nimi komunikaci, dopravu apod. ElosLiberec nenese odpovědnost za provedení opravy.Před provedením placené opravy bude kupující informován o ceně opravy, jejím rozsahu a době nutné k jejímu provedení, přičemž oprava bude provedena nejpozději do 60 dnů ode dne následujícího po přijetí zboží ElosLiberec. K provedení placené opravy lze přistoupit jen po výslovném souhlasu kupujícího (resp. na základě uzavřené servisní smlouvy) učiněném po informování dle předchozí věty. Je-li kupující podnikatel a bude-li reklamace zamítnuta, bere kupující na vědomí, že je ElosLiberec oprávněn přefakturovat kupujícímu náklady autorizovaného servisu za diagnostiku vady a dopravu dle ceníku daného autorizovaného servisu.

15. V případě vyřízení reklamace formou výměny zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

16. Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace nového zákazníka jsou společností ElosLiberec, s. r. o. považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.

Údaje o zákaznících zásadně nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, přepravci a pod.) a to pouze v nutném rozsahu.

Kupující souhlasí se zasíláním informací  souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Možnosti platby

Ceny jsou včetně DPH a recyklačních poplatků.

1. Platba hotově

Je možná pouze při osobním převzetí zboží. Zboží je možné si převzít:

LIBEREC - 1.máje 14

HRADEC KRÁLOVÉ - S.K. Neumanna 1257

BRNO - TUŘANY

Při osobním odběru NELZE PLATIT KARTOU!

 

2. Platba dobírkou

Platba hotově při převzetí zboží mimo provozovnu (Česká pošta, DPD)

3. Platba bankou předem

Platba předem bankovním převodem - bude Vám zaslán e-mail s číslem účtu, variabilním symbolem a celkovou částkou k úhradě. Zboží bude expedováno po připsání částky na náš účet.

4. Platba složenkou

Platba předem pomocí složenky - bude Vám zaslán e-mail s číslem účtu, variabilním symbolem a celkovou částkou k úhradě. Zboží bude expedováno po připsání částky na náš účet.

5. Splátkový prodej

Splátkový prodej prostřednictvím společnosti Cetelem a.s.

6. Platba na fakturu

Při dlouhodobější spolupráci je možno se individuálně domluvit na platbu na fakturu.

7. Osobní odběr-platba kartou

Při osobním odběru objednávek přes e-shop není možné platit kartou.

8. Doprava zboží

Zboží běžně doručujeme vlastní dopravou nebo pomocí přepravních společností ČP a DPD.

10. Dodání po částech

Pokud by z jakýchkoli důvodů zaslání zakoupeného zboží probíhalo v několika zásilkách/etapách, bude o tom kupující informován a cena za přepravní náklady mu bude účtována pouze jednou. V případě platby dobírkou bude cena za přepravní náklady uhrazena při převzetí zboží v první zásilce.

Zboží je samozřejmě možno si osobně vyzvednout v:

Liberci, U Nisy 6

Hradci Králové, S.K. Neumanna 1257

Brno, TUŘANY

Ceny za dopravu

Zboží do 10kg

Způsob dopravy

Cena

 

Poslání Českou poštou

platba předem

99 Kč

 

na dobírku

149 Kč

 

Cetelem splátky

139 Kč

 

Poslání DPD, PPL

platba předem

99 Kč

 

na dobírku

159 Kč

 

Cetelem splátky

149 Kč

 

Osobní vyzvednutí

Liberec

20 Kč

 

Hradec Králové

20 Kč

 

Praha

20 Kč

 

Brno

20 Kč

 

Zboží nad 10kg a do 30kg

Způsob dopravy

Cena

 

Poslání Českou poštou

platba předem

129 Kč

 

na dobírku

169 Kč

 

Cetelem splátky

169 Kč

 

Poslání DPD

platba předem

129 Kč

 

na dobírku

179 Kč

 

Cetelem splátky

179 Kč

 

Osobní vyzvednutí

Liberec

20 Kč

 

Hradec Králové

20 Kč

 

 

 

 

Brno

29,9 Kč

 

Zboží nad 30kg

Způsob dopravy

Cena

 

Poslání

platba předem

399 Kč

 

na dobírku

499 Kč

 

Cetelem splátky

499 Kč

 

Osobní vyzvednutí

Liberec

20 Kč

 

Hradec Králové

20 Kč

 

 

 

 

Brno

29,9 Kč

 

 Doprava a instalace spotřebiče na místě

Gebruder Weiss – INSTALACE - doručení spotřebiče a jeho výnos až do bytu (hmotnostní omezení 75                                  

                                                        kg/ks) bez asistence zákazníka

                                                      - instalace nového spotřebiče – odstranění transportních pojistek,

                                                        ochranných prvků, připojení do sítě, odvoz obalového materiálu

                                                      - svoz a likvidace starého spotřebiče

                                                      - hmotnostní omezení 75 kg / ks

                                                      - 1.899,-

Doručení s odvozem starého spotřebiče

Gebruder Weiss – LIKVIDACE – doručení nového spotřebiče za první uzamykatelné dveře

                                                     - svoz staré bílé techniky na nejbližší terminál a její likvidace

                                                     - 1.199,-

Doručení až do bytu s pomocí řidiče

Gebruder Weiss – VÝNOS – doručení spotřebiče a jeho výnos až do bytu za aktivní asistence zákazníka

  hmotnostní omezení 80 kg / ks

 

                                                     - 999,-

Specifické zboží

Pokud je přepravované zboží specifické, křehké, nebo se jeho vlastnosti mohou ovlivnit podmínky přepravy, či balení, může být cena přepravy a balného stanovena individuálně, bez ohledu na cenu navrženou v objednávce. O této skutečnosti je zákazník informován telefonicky a může případné navýšení odmítnout a objednávku zrušit.

 

Nestandardní služby

Svoz zásilek jež, nejsou z jakéhokoliv důvodu doručeny na dodací adresu, jež je uvedena v obchodních podmínkách (ve většině případů ElosLiberec s.r.o. Na Humnech 159, Liberec 460 02) např. "reklamace" či "odstoupení" může pracovník společnosti danou zásilku vyzvednout. Tato služba je jako nestandardní, zpoplatněna po Liberci cenou 999,-Kč jež je zákazník povinen zaplatit za tuto službu před vyzvednoutím zásilky na účet 2600561724/2010. Potvrzení o platbě zašle na email: info@ElosLiberec.cz. Cena, datum a místo vyzvednoutí bude odsouhlaseno po emailu: info@ElosLiberec.cz. Poté bude vystaven daňový doklad na zákazníka. Mimo Liberec je připočtena částka ve výši 10kč/km od adresy provozovny.  (Týká se i vyzvednutí z poboček přepravních společností.)

 

Hello nákupy - NÁKUPY NA SPLÁTKY

NÁKUPY NA SPLÁTKY S HELLO BANK

na nákupy již od 2 000 Kč

splátky si nastavíte podle svých potřeb

díky rozložené platbě si šetříte hotovost

JAK SJEDNAT NÁKUP NA SPLÁTKY

Vyberte si zboží, dejte ho do košíku, vytvořte objednávku a jako způsob platby zvolte „Na splátky Hello bank!“.

Po potvrzení objednávky si nastavte splátky tak, jak Vám budou vyhovovat a pokračujte dále v žádosti o úvěr.

Vyplňte všechny údaje potřebné pro vyřízení úvěru. Údaje budete zadávat v zabezpečeném prostředí Hello bank! a je s nimi nakládáno s jako přísně důvěrnými.

Po odeslání žádosti Vám Banka v okamžiku dá vyjádření o výsledku a nabídne Vám konkrétní typ úvěru, odpovídající Vašim požadavkům a možnostem. V případě Vašeho souhlasu Vám Banka poskytne předsmluvní informace a úplnou smluvní dokumentaci a po jejím prostudování již stačí jen smlouvy dle instrukcí Banky podepsat elektronicky a nahrát potřebné doklady. Pokud jste nezvolili elektronický podpis, bude potřeba smlouvy vytisknout, podepsat, přiložit potřebné doklady a vše poslat poštou na adresu Banky:
BNP Paribas Personal Finance, Úvěrové oddělení, Nová Karolina Park, 28. října 3348/65, 702 00 Ostrava.
V případě potřeby, zde naleznete další kontakty.

Až Banka obdrží veškerou dokumentaci (elektronicky či papírově – dle Vámi zvoleného typu podpisu), pošle Vám i nám e-mailem informaci o konečném schválení. Následně Vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží.

Podrobnější informace k Hello nákupům

Typy poskytovaných úvěrů

1. HELLO NÁKUP – jednorázový úvěr na nákup zboží

Potřebujete novou ledničku nebo televizi a nechce se Vám sahat do rodinných úspor? Pro tyto případy, jsou tu právě Hello nákupy. Platbu si rozložíte jednoduše na několik splátek tak, jak Vám to bude nejlépe vyhovovat.

› jednorázové financování nákupu zboží
› při dalším nákupu na splátky je třeba znovu žádat o úvěr
› pevná úroková sazba
› výši úvěru, měsíční splátky a dobu splácení si volíte sami v kalkulačce výběru varianty splácení

2. HELLO NÁKUP & HELLO KREDIT – kombinovaný úvěr

Víte, že k Hello nákupu Vám zdarma Banka s Vaším souhlasem může poskytnout Hello kredit, který můžete využít např. při dalších výhodných splátkových akcích, anebo si jej můžete nechat jen jako finanční rezervu, která Vás nic nestojí?

› V případě schválení financování Vašeho nákupu na splátky jednorázovým úvěrem, Vám může Banka nabídnout, jako doplňkový produkt, revolvingový úvěr Hello kredit.
› Hello kredit lze čerpat kdykoliv podle potřeby, až do výše úvěrového rámce, různými způsoby čerpání, jako specifickým čerpáním, bankovním převodem, platbou kreditní kartou nebo výběrem hotovosti.
› V případě doplňkové nabídky revolvingového úvěru Hello kredit k jednorázovému úvěru na nákup zboží, může být žádost o revolvingový úvěr zakomponovaná do společné smlouvy s jednorázovým úvěrem. Volbu revolvingového úvěru si zvolíte zaškrtnutím příslušného okénka ve smlouvě. Pokud tak učiníte, řádně splácíte jednorázový úvěr. Umožní-li to Vaše finanční situace, po čase Vás Banka zkontaktuje oznámením, že je Vám připravena revolvingový úvěr otevřít a vydat Vám k němu platební kartu. Tuto možnost financování můžete odmítnout, a to i přesto, že jste dříve s uzavřením smlouvy písemně souhlasili.

3. EXTRA HELLO NÁKUP – specifické čerpání revolvingového úvěru

Nabídla Vám Banka v rámci nákupu na splátky revolvingový úvěr se specifickými podmínkami čerpání, nebo dokonce už máte úvěrový rámec Hello kredit schválený a chcete v budoucnu využít zvýhodněnou splátkovou nabídku? Tak právě pro tyto účely je pro Vás Extra Hello nákup.

› Opakovaná možnost financování nákupu zboží z úvěrového rámce revolvingového úvěru Hello kredit, na základě žádosti o specifické čerpání a splácení úvěru se zvýhodněnou úrokovou sazbou
› výši úvěru, měsíční splátky a dobu splácení si volíte sami v kalkulačce výběru varianty splácení
› pokud již máte uzavřenou smlouvu o revolvingovém úvěru od Hello bank!, nebude každá Vaše žádost o specifické čerpání úvěrového rámce Bankou schvalována jako nový úvěr

Typy poskytovaných úvěrů

1. HELLO NÁKUP – jednorázový úvěr na nákup zboží

Potřebujete novou ledničku nebo televizi a nechce se Vám sahat do rodinných úspor? Pro tyto případy, jsou tu právě Hello nákupy. Platbu si rozložíte jednoduše na několik splátek tak, jak Vám to bude nejlépe vyhovovat.

› jednorázové financování nákupu zboží
› při dalším nákupu na splátky je třeba znovu žádat o úvěr
› pevná úroková sazba
› výši úvěru, měsíční splátky a dobu splácení si volíte sami v kalkulačce výběru varianty splácení

2. HELLO NÁKUP & HELLO KREDIT – kombinovaný úvěr

Víte, že k Hello nákupu Vám zdarma Banka s Vaším souhlasem může poskytnout Hello kredit, který můžete využít např. při dalších výhodných splátkových akcích, anebo si jej můžete nechat jen jako finanční rezervu, která Vás nic nestojí?

› V případě schválení financování Vašeho nákupu na splátky jednorázovým úvěrem, Vám může Banka nabídnout, jako doplňkový produkt, revolvingový úvěr Hello kredit.
› Hello kredit lze čerpat kdykoliv podle potřeby, až do výše úvěrového rámce, různými způsoby čerpání, jako specifickým čerpáním, bankovním převodem, platbou kreditní kartou nebo výběrem hotovosti.
› V případě doplňkové nabídky revolvingového úvěru Hello kredit k jednorázovému úvěru na nákup zboží, může být žádost o revolvingový úvěr zakomponovaná do společné smlouvy s jednorázovým úvěrem. Volbu revolvingového úvěru si zvolíte zaškrtnutím příslušného okénka ve smlouvě. Pokud tak učiníte, řádně splácíte jednorázový úvěr. Umožní-li to Vaše finanční situace, po čase Vás Banka zkontaktuje oznámením, že je Vám připravena revolvingový úvěr otevřít a vydat Vám k němu platební kartu. Tuto možnost financování můžete odmítnout, a to i přesto, že jste dříve s uzavřením smlouvy písemně souhlasili.

3. EXTRA HELLO NÁKUP – specifické čerpání revolvingového úvěru

Nabídla Vám Banka v rámci nákupu na splátky revolvingový úvěr se specifickými podmínkami čerpání, nebo dokonce už máte úvěrový rámec Hello kredit schválený a chcete v budoucnu využít zvýhodněnou splátkovou nabídku? Tak právě pro tyto účely je pro Vás Extra Hello nákup.

› Opakovaná možnost financování nákupu zboží z úvěrového rámce revolvingového úvěru Hello kredit, na základě žádosti o specifické čerpání a splácení úvěru se zvýhodněnou úrokovou sazbou
› výši úvěru, měsíční splátky a dobu splácení si volíte sami v kalkulačce výběru varianty splácení
› pokud již máte uzavřenou smlouvu o revolvingovém úvěru od Hello bank!, nebude každá Vaše žádost o specifické čerpání úvěrového rámce Bankou schvalována jako nový úvěr

Podmínky pro získání úvěru

› být starší 18 let a způsobilý k právním úkonům
› mít pravidelný a trvalý zdroj příjmu (zaměstnání, podnikání, důchod...)
› být mimo zkušební či výpovědní dobu

OSOBNÍ ODBĚR

Nákup zboží do 80 000 Kč

› platný občanský průkaz/povolení k pobytu

Nákup zboží nad 80 000 Kč
› platný občanský průkaz/povolení k pobytu
› doklad prokazující adresu bydliště
› doklad pro ověření příjmu

ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA ADRESU

› kopie platného občanského průkazu/povolení k pobytu
› kopie druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
› kopie dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu, smlouva o založení)
› v případě nákupu zboží nad 80 000 Kč – doklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu

Pojištění schopnosti splácet

Podpisem smlouvy o poskytnutí úvěru se zavazujete tento úvěr pravidelně splácet. Může se však stát, že Vaše pravidelné příjmy ohrozí nečekaná událost a Vy se dostanete do situace, kdy nebudete moci dodržet své závazky. Pro tyto případy Vám nabízíme výhodné pojištění.

PROČ SJEDNAT POJIŠTĚNÍ SCHOPNOSTI SPLÁCET:

› jistota v nepříznivých životních situacích,
› pojištění pro případ ztráty zaměstnání / zrušení živnosti,
› bez lékařských prohlídek a speciálních formulářů,
› 5 pojistných rizik za jednu cenu,
› při plnění každé pojistné události (i opakované) vyplatíme jednorázově nesplacený zůstatek

Pojištění si sjednáte společně s žádostí o úvěr. Výše úhrady za pojištění bude zahrnuta v měsíční splátce úvěru.

POJIŠTĚNÍ SOUBOR MASTER

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání nebo zrušení živnosti, pracovní neschopnosti, ošetřování člena rodiny invalidity II. nebo III. stupně a úmrtí. Úhrada za pojištění je ve výši 7,99 % z měsíční splátky úvěru pro klasický úvěr i revolvingový úvěr. Pojištění schopnosti splácet.

* Pojištěný je pojištěn vždy pouze na jedno z těchto rizik; rozsah pojištění se mění v průběhu trvání pojištění, a to i opakovaně dle aktuálního zaměstnaneckého statutu klienta. Pokud je tento soubor sjednán pro revolvingový úvěr, je dalším pojistným rizikem automaticky zahrnutým do tohoto souboru pojištění zneužití úvěrové karty.

PODLE ČEHO SE ROZHODNOUT, KTERÝ Z TYPŮ FINANCOVÁNÍ NÁKUPU ZBOŽÍ NA SPLÁTKY SI VYBRAT?

Všechny možnosti financování Vašeho nákupu na splátky jsou pro Vás cenově stejné. Liší se jen dalšími možnostmi využití.

Pokud nakupujete na splátky často a nechcete si vždy žádat o nový úvěr, vyberte si financování revolvingovým úvěrem s kreditní kartou pro operativní využití. Pokud častěji cestujete do zahraničí, hodí se Vám tomuto typu úvěru vydaná kreditní karta také pro poskytnutí záruky například v hotelu a při půjčení auta, kde obvykle tento typ karty vyžadují.

JAK SI ZVOLIT VHODNOU VARIANTU SPLÁCENÍ?

Na obrazovce „VYBERTE VARIANTU SPLÁCENÍ“ najdete splátkovou kalkulačku, která Vám usnadní volbu způsobu splácení úvěru, který Vám bude nejlépe vyhovovat.

Můžete si vybrat některou z přednastavených variant, např. „NEJNIŽŠÍ SPLÁTKA“, nebo si nastavit výši úvěru, měsíční splátky a dobu splácení podle svého.

V každém kroku žádosti budete mít dále k dispozici přehled základních parametrů úvěru odpovídajících zvolené variantě splácení.

KDE ZJISTIT INFORMACE O VŠECH NÁKLADECH SPOJENÝCH S POSKYTNUTÝM ÚVĚREM?

Na obrazovce „VYBERTE VARIANTU SPLÁCENÍ“ najdete přehled základních parametrů úvěru odpovídajících Vámi zvolené variantě splácení.

Zde jsou uvedené údaje o prodejci financovaného zboží, ceně nákupu, výši úvěru a měsíční splátce úvěru, zahrnující i pojistné.

Rozbalením detailů úvěru se dostanete k dalším údajům, jakými jsou úroková sazba úvěru, roční procentní sazba nákladů (RPSN), celkové náklady úvěru a pojistné. Tyto náklady již Vaše měsíční splátka zahrnuje a neplatíte nic navíc. Jde pouze o detailní přehled pro Vaši informaci. Zároveň si zde můžete nastavit i typ pojištění úvěru, případně zvolit úvěr bez pojištění.

Přehled parametrů úvěru se Vám bude zobrazovat i na každé další obrazovce žádosti o úvěr.

JAKÉ JSOU NÁKLADY V PŘÍPADĚ PRODLENÍ S ÚHRADOU SPLÁTEK ÚVĚRU?

› Náhrada nákladů spojených s vymáháním částky v prodlení je ve výši 600 Kč a účtovaná Vám bude nejvýše jednou u jednoho splatného závazku prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po měsíci, kdy jste se do prodlení s úhradou Vašeho závazku dostali;

› Poplatek za odeslání upomínky k úhradě splatné splátky v měsíci následujícím po měsíci Vašeho prodlení činí 100 Kč, a je účtovaný nejvýše dvakrát za měsíc při odeslání k 1. a/nebo 17. dni v měsíci následujícím po prodlení s úhradou splátky;

› Zákonný úrok z prodlení z částky splatného závazku ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., ke dni podpisu Žádosti/Smlouvy, se splatností ode dne následujícího po splatnosti Vašeho závazku;

› Smluvní pokuta za prodlení s úhradou splatné splátky ve výši 0,1 % z částky splátky v prodlení se splatností denně;

JE MOŽNÉ ÚVĚR PŘEDČASNĚ SPLATIT?

Revolvingový úvěr můžete kdykoliv doplatit. Celý zůstatek čerpání úvěru, nebo jen jeho část, můžete splatit formou mimořádné splátky. A to vše bez jakýchkoliv poplatků nebo náhrad námi vynaložených nákladů. Pokud předčasně nesplatíte celý zůstatek revolvingového úvěru, ale jen jeho část, nedochází předčasnou úhradou části revolvingového úvěru k předplacení následujících měsíčních splátek, tj. jste povinni i nadále hradit minimální splátky předepsané ze zůstatku revolvingového úvěru.

Jednorázový úvěr na nákup zboží, také můžete kdykoliv během jeho trvání splatit, a to formou mimořádné splátky. Předčasnou úhradou pouze části jednorázového úvěru nedochází k předplacení následujících měsíčních splátek, tj. jste povinni i nadále hradit sjednané splátky, přičemž o mimořádnou úhradu se zkracuje celková doba splácení úvěru. V případě Vašeho zájmu se však můžeme dohodnout na uzavření dodatku úvěrové smlouvy za účelem snížení měsíční splátky.

V případě předčasného splacení jednorázového úvěru nám ale navíc musíte uhradit účelně vynaložené náklady až do výše 1 % z předčasně splacené části úvěru, zbývá-li do sjednaného ukončení splácení více než jeden rok; jinak potom do výše 0,5 % z předčasně splacené části úvěru, maximálně ale do výše částky úroků za dobu od předčasného splacení do skončení úvěrové smlouvy.

JAKÉ JSOU NEJBĚŽNĚJŠÍ MOŽNOSTI UHRAZENÍ PŘEDEPSANÉ NEBO MIMOŘÁDNÉ SPLÁTKY ÚVĚRU?

› Převodem z Vašeho bankovního účtu (je nutné znát číslo účtu a variabilní symbol)

› Poštovní poukázkou (nutné znát adresu banky, číslo účtu a variabilní symbol příjemce)

JE NUTNÉ MÍT ÚVĚR POJIŠTĚNÝ?

Pojištění schopnosti splácet Vám sice doporučujeme, ale necháváme na Vás, jak se rozhodnete.

Pojištění kryje neschopnost splácet úvěr z důvodů ztráty zaměstnání, pracovní neschopnosti, ošetřování člena rodiny, invalidity II. nebo III. stupně a úmrtí.

V přehledu základních parametrů úvěru, na obrazovce „VYBERTE VARIANTU SPLÁCENÍ“, si můžete v detailech úvěru vybrat rozsah pojistného plnění nebo také zvolit možnost úvěru bez pojištění.

ZÁKLADNÍ INFORMACE K POJIŠTĚNÍ SCHOPNOSTI SPLÁCET

Pojištění je poskytováno na základě rámcové pojistné smlouvy mezi naší Bankou a pojišťovnou BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Česká republika, ke které se jako zájemce být pojištěným připojujete.

Pojištění Vás chrání před výpadkem příjmů z důvodů ztráty zaměstnání, pracovní neschopnosti, ošetřování člena rodiny, invalidity II. nebo III. stupně a úmrtí.

S výší pojistného plnění v případě vzniku pojistné události a výlukami pojištění se seznámíte v Informačním dokumentu o pojistném produktu. Úplný výčet Vašich práv a povinností naleznete v pojistné smlouvě a obchodních podmínkách.

Úhrada za pojištění je stanovená procentním podílem ze sjednané měsíční splátky úvěru. Úhrada za pojištění se připočítává ke splátce a je pojištěným hrazena společně s touto splátkou.

Pojištění automaticky zaniká se zánikem úvěru.

CO JE TO REVOLVINGOVÝ ÚVĚR HELLO KREDIT?

Jedná se o typ úvěru, který můžete využít jako svou pohotovostní rezervu. Zkrátka ho můžete čerpat až do výše naší Bankou schváleného úvěrového rámce kdykoliv to potřebujete, a to i opakovaně.

Revolvingový úvěr splácíte průběžně, minimálními předepsanými měsíčními splátkami ve výši 5 % z dlužné částky, nejméně však 500 Kč, nebo zrychleně - jednou nebo několika vyššími částkami.

CO JE TO ÚVĚROVÝ RÁMEC A NA ČEM ZÁVISÍ JEHO VÝŠE?

Maximální částka na Vašem úvěrovém účtu, kterou můžete využívat. Můžete mít tak vysoký úvěrový rámec, jaký si budete přát a můžete si dovolit. Maximální limit úvěrového rámce je 500 000 Kč. Banka posuzuje a ověřuje Vaši schopnost splatit úvěr ve výši úvěrového rámce do 2 dvou let. Dojde-li k růstu Vašeho zadlužení, snížení příjmů nebo zhoršení platební kázně, může vám Banka úvěrový rámec dle svého uvážení kdykoliv snížit.

JAKÝMI ZPŮSOBY MOHU REVOLVINGOVÝ ÚVĚR ČERPAT?

K čerpání revolvingového úvěru je nejčastěji používaná platební karta, kterou Vám k úvěrovému účtu vydá naše Banka.

Po jejím doručení a aktivaci ji můžete v případě potřeby použít kdykoli:
› k platbám za nákup zboží na platebním terminálu v obchodě,
› přes platební bránu e-shopu,
› výběrem hotovosti z bankomatu; případně u obchodníka, ve směnárně nebo pobočce jiné banky, která tuto službu nabízí.

Revolvingový úvěr lze také čerpat příkazem k úhradě z Vašeho internetového bankovnictví nebo mobilní aplikace. Poslední možností je specifický způsob čerpání, který zadáte naší Bance předem určeným písemným pokynem.

CO JE TO SPECIFICKÉ ČERPÁNÍ REVOLVINGOVÉHO ÚVĚRU – EXTRA HELLO NÁKUP?

Jde o zvláštní možnost financování nákupů na splátky z úvěrového rámce Hello kredit se zvýhodněnou úrokovou sazbou. Na základě Vašeho písemného pokynu naše Banka převede určenou částku prodejci zboží, které jste si objednali. Úvěr splácíte ve splátkách, které si nastavíte ve specifických podmínkách pokynu, který se stává přílohou úvěrové smlouvy, přístupnou ve Vašem internetovém bankovnictví.
Jedná se o předschválený limit, takže vyřízení tohoto typu čerpání je rychlé a jednoduché.

CO SE STANE PŘI NEDODRŽENÍ PODMÍNEK SPLÁCENÍ SPECIFICKÉHO ČERPÁNÍ REVOLVINGOVÉHO ÚVĚRU?

Pokud budete v prodlení s úhradou více než jedné splátky, ztratíte výhody splácení podle dokumentu „Specifické podmínky“, a celý nesplacený zůstatek Vašeho specifického čerpání budete od následujícího měsíce splácet za stejných podmínek, jako při běžném čerpání revolvingového úvěru. To se týká jak zápůjční úrokové sazby, tak výše splátek a doby splácení úvěru, stejně jako plateb sjednaných pro případ prodlení. Současně jste povinni hradit standardní náklady podle Sazebníku pro úvěry a úhradu za pojištění, bylo-li sjednáno, a to vše až do okamžiku úplného splacení tohoto specifického čerpání revolvingového úvěru.

JAKÉ JSOU VÝHODY KREDITNÍ KARTY VYDANÉ K ÚČTU HELLO KREDIT?

› Nejlepší směnný kurz pro zahraniční platby
› Odměna až 150 Kč měsíčně za platby v obchodech
› Výběry z bankomatů Hello bank! zdarma
› 0% úrok až 55 dní u plateb v obchodech
› 0 Kč za výběr hotovosti v obchodě
› 0 Kč až za 3 bezkontaktní platební nálepky
› 0 Kč za provedení plateb i převodů
› Úspora 50 Kč za e-výpis namísto papírového
› Pokud kreditní kartu nepoužíváte a revolvingový úvěr ani jinak nečerpáte, můžete si jej ponechat jako pohotovostní rezervu, za kterou nic neplatíte

NA CO SI DÁT POZOR?

Kreditní kartou se platí tak snadno, že svůj úvěrový rámec vyčerpáte, ani nevíte jak. Úvěr pak musíte splatit včetně úroků. Před nákupem proto dvakrát zvažte a jednou plaťte.
Bedlivě si hlídejte termíny splatnosti úvěru v bezúročném období a také splátek specifického čerpání, jinak ztratíte nárok na zvýhodněnou sazbu úroku.
Důkladně svou kreditní kartu chraňte před ztrátou, odcizením nebo zneužitím neoprávněnými osobami. Kartu nepůjčujte ani rodinným příslušníkům. Pečlivě zabezpečte PIN ke kartě a přihlašovací údaje k internetovému bankovnictví před vyzrazením. Nesdělujte je ani svým nejbližším.

KOLIK STOJÍ REVOLVINGOVÝ ÚVĚR VE SROVNÁNÍ S ÚVĚREM JEDNORÁZOVÝM?

Úroková sazba úvěru, který lze kdykoliv a opakovaně čerpat, až do výše úvěrového limitu stanoveného naší Bankou, je obvykle vyšší, než u jednorázového úvěru na nákup zboží. V případě Hello nákupů na splátky ovšem zájemcům umožňujeme využít revolvingový úvěr Hello kredit k financování nákupu u našich smluvních prodejců za stejných podmínek, jaké nabízíme u úvěrů jednorázových. K tomu slouží funkce specifického čerpání z úvěrového rámce Hello kredit, tzv. EXTRA Hello nákup, kterou lze využít prostřednictvím předem určeného písemného pokynu naší Bance, jímž si nastavíte způsob splácení za Specifických podmínek. Dokument Specifické podmínky se pak stává přílohou smlouvy o Hello kredit. Parametry nákupu na splátky jsou přitom stejné, jako pro jednorázový úvěr na nákup zboží.

JAK SE REVOLVINGOVÝ ÚVĚR SPLÁCÍ?

Běžné čerpání z úvěrového rámce revolvingového úvěru splácíte minimální měsíční splátkou ve výši 5 % z dlužné částky, zaokrouhlené nahoru, na celé 10 000 Kč. Splátku je nutné uhradit nejpozději do 17. dne v měsíci. Výši minimální splátky Vám spočítáme k uzávěrce měsíce a přesnou částku uvedeme v měsíčním výpisu z úvěrového účtu, který máte přístupný ve svém internetovém bankovnictví. Pokud nechcete splácení hlídat, nastavte si jednoduše v internetovém bankovnictví trvalý příkaz k úhradě. Samozřejmě můžete posílat i vyšší částky. O to dříve budete mít úvěr splacený a zaplatíte méně na úrocích.

Pokud využijete k financování nákupu zboží u našich smluvních prodejců specifické čerpání úvěru se zvýhodněnou úrokovou sazbou, tzv. EXTRA Hello nákup, budete splácet podle splátkového kalendáře, který si nastavíte v  pokynu k tomuto čerpání podle Specifických podmínek, které se stávají přílohou smlouvy o Hello kredit.

Pokud platíte za nákup kreditní kartou, můžete mít úvěr zdarma, pokud ho splatíte do 25. dne následujícího měsíce v rámci bezúročného období.

Poskytovatelem úvěru je banka BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem). Prodejce je zprostředkovatelem úvěru jako vázaný zástupce a zastupuje na základě smlouvy o spolupráci poskytovatele úvěru. Banka ani prodejce neposkytuje spotřebiteli „radu“ podle pravidel stanovených v § 85 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru. Spotřebitel je povinen sdělit bance úplné a pravdivé informace nutné pro posouzení úvěruschopnosti, jinak úvěr banka neposkytne. Touto reklamou nevzniká právní nárok na poskytnutí úvěru.

Využije-li zákazník práva na odstoupení od smlouvy, vztahují se účinky odstoupení i na smlouvu o úvěru nebo zápůjčce.